E-CALL Globtrak

Zgodnie z postanowieniem Parlamentu Europejskiego od końca marca 2018 r. nowe samochody sprzedawane w UE będą musiały mieć zamontowane urządzenie e-Call, które utomatycznie powiadomi centrum ratownicze o wypadku. Obok informacji o wypadku przekazane zostaną również inne dane, jak lokalizacja pojazdu, jego marka czy rodzaj używanego paliwa. Informacje zostaną przekazane nawet jeśli pasażer nie będzie w stanie mówić lub będzie nieprzytomny. Zdaniem Komisji Europejskeij wdrożenie systemu może uratować życie 2,5 tys. osób rocznie. Globtrak to pierwsze w Polsce tego rodzaju urządzenie, które oferuje pełną usługę SOS, kompatybilną z założeniami projektu e-Call Komisji Europejskiej. To rozwiązanie, które nie tylko usprawnia zarządzanie logistyką, ale także chroni prywatnych kierowców i podróżujące z nimi rodziny.

FIRMA

Firma Globtrak Polska Sp.z o.o. dostarcza usługę monitoringu GPS pojazdów oraz maszyn. Monitorowane obiekty wyposaża w autorskie lokalizatory GPS produkowane na terenie Unii Europejskiej. Przy ich pomocy cyfrowe dane z pojazdów klienta przesyłane są do serwerów umieszczonych w Centrum Kolokacyjnym, a następnie prezentowane on-line poprzez System Globtrak na komputerze klienta. Świadczona w ten sposób usługa, to:

  • zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą
  • kontrola paliwa
  • sprawne zarządzanie flotą
  • oszczędności w eksploatacji pojazdów
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress